Next Level Klantcontact met OGSM (NNK bijeenkomst)

Datum:
Dinsdag 9 februari 2021
Aanvang:
19:00 uur
Einde:
20:30 uur

Beste Kwaliteitskringen,

Graag geven we jullie de gelegenheid jullie leden uit te nodigen voor de onderstaande online bijeenkomst. Uiteraard zijn er geen kosten aan verbonden.

OGSM: van strategie naar resultaat 'Next level klantcontact met OGSM' online event op 9 februari, van 19:00 tot 20:30 uur.

Titel: Next level klantcontact met OGSM

OGSM staat voor Objectives, Goals, Strategies en Measures. OGSM is niet nieuw: we kennen het uit bijvoorbeeld de auto-industrie in de jaren vijftig van de vorige eeuw. Op dit moment staat de methode bij veel organisaties weer volop in de belangstelling. Dat komt vooral vanuit de behoefte aan een strategisch businessplan om in één compact overzicht duidelijk te maken hoe de doelstellingen van de organisatie of afdeling samenhangen en hoe het gezamenlijke einddoel te verwerkelijken. 

Hoe kan OGSM een organisatie helpen om het klantcontact naar een volgend kwaliteitsniveau te brengen?

  • Klanten (de generatie Z) hebben de verwachting dat zij dag en nacht een vraag (vaak digitaal) kunnen stellen en dat deze direct zal worden beantwoord;
  • Steeds meer klanten willen direct een ‘persoonlijk’ contact en een concreet antwoord of oplossing; 
  • Klanten willen in één contactmoment op een persoonlijke wijze direct geholpen worden en het liefst ook door één contactpersoon;
  • Klanten willen positief worden verrast, dit kan door op een persoonlijke wijze empathie te tonen, de verwachting(en) goed te managen en direct een antwoord te geven en het probleem op te lossen.

QUALITY as a SERVICE

Biografie: Drs. Ing. Robin Roest

Robin Roest is als afgestudeerd technisch bedrijfskundige gestart met zijn werkzame leven in de printing industrie in diverse functies. Tijdens die eerste jaren in zijn carrière heeft hij zijn MBA titel behaald aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Eind 2008 stapte hij over naar de financiële dienstverlening. Waar hij in diverse management- en directiefuncties verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van nieuwe baanbrekende digitale platformen en dienstverleningsconcepten waarbij kwaliteit en kwaliteitsmodellen een prominent onderdeel waren. Hiervoor heeft hij in 2017 de Business Improvement Award in Nederland ontvangen en een jaar later in 2018 werd hij in Parijs uitgeroepen tot de European Quality Leader. Sinds het begin van dit jaar 2020 is hij als directeur werkzaam bij DUWO Student Housing en oa. verantwoordelijk voor het digitaliseren en automatiseren van het klantcontact met als doel de klantbeleving en de klanttevredenheid te verhogen.

Aanmelden kan via onze website, op deze pagina

 

Met vriendelijke groet,

 

Jeanieke van Leur

Bureaumanager

 

  

NNK Nederlands Netwerk voor Kwaliteitsmanagement

Tielsestraat 10  4021 HC  Maurik

www.nnk.nl

Logo Moba B.V
Logo Leertouwer
Logo Symbol
Logo Relitech
Logo Unica
Logo KAM Care Systems
Logo Waterschap Rivierenland
Logo Duizer Consultancy
Logo Radboudumc Universitair Medisch Centrum
Logo Sealed Air
Logo A.S. Watson (Health & Beauty Continental Europe) BV
Logo MARIN
Logo Teijin Aramid BV
Logo BUNZL Verpakkingen Arnhem B.V.
Logo Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
Logo VBI ontwikkeling bv
Logo Cito Benelux B.V.
Logo Alliander N.V.
Logo Nedac Sorbo Mascot bv
Logo Synerlogic B.V.
Logo ATAG Nederland B.V.
Logo Gunnebo Doetinchem BV
Logo Kramp Nederland
Logo VB-Airsuspension B.V.
Logo Hittech Bihca BV
Logo Apparatenfabriek ARA bv
Logo Metaflex Doors Europe BV
Logo Bronkhorst High-Tech
Logo Holland Colours Europe BV
Logo Dros Schoonmaakdiensten
Logo Bast Kwaliteitsbeheer
Logo Tauw Group BV
Logo Saxion
Logo Sika Nederland B.V.
Logo SNIPPE Safety & Health
Logo Heusschen Kwaliteit & Service
Logo Sharepoint365coach.nl